وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سررشته داری

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:۱۴ سال پیش،رییس فدراسیون فوتبال آلمان از فتح الله زاده برای حضور در بازی تیم ملی این کشور دعوت کرد.

به گزارش اوج نیوز،محمد سررشته داری درباره برنامه های باشگاه استقلال در حوزه بین الملل اظهار داشت:استقلال از آنجا که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و امسال هم در لیگ قهرمانان حضور دارد،طبعا در بخش بین الملل مورد توجه خاص و ویژه قرار دارد.جلسات مستمری هم در این باره در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در فصل جدید هم مانند سالهای گذشته شرایط مطلوبی را در برگزاری بازی ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال هم مانند پرسپولیس قصد افزایش تعاملات خود در سطح بین المللی را ندارد گفت:به نظرم تاریخ شفاهی فوتبال می تواند پاسخ این پرسش را بدهد.باشگاه استقلال در اواسط دهه ۷۰،پایه گذار روابط بزرگ و مهم در سطح بین المللی بود.از حضور بازیکنان بزرگ در تیم های مطرح اروپا تا دعوت از چهره های شناخته شده فوتبال جهان به ایران همه در این راستا انجام شد.از سوی دیگر،از همان زمان رابطه میان مدیرعامل باشگاه استقلال هم با مدیران باشگاههای اروپایی در بالاترین سطح ممکن قرار داشت.

سررشته داری با اشاره به خبر دعوت رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:۱۴ سال پیش،رییس فدراسیون فوتبال آلمان از فتح الله زاده برای حضور در بازی تیم ملی این کشور دعوت کرد.فکر می کنم استقلال این دوره ها را سالها قبل طی کرده است و در آن زمان هم هرگز به بحث های تبلیغاتی ورود نکرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1719
بازدید کل : 185980
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا